Bahar9198 MerveKsackTabara acele etcem tabi deseydin aay manyak bunlar merak ediyoruz normal olarak tabiki sorucaz iyi yapmıssın özele gitmekle
HaticeNur Bengisy bn 13 haftada gittim söylemedi daha küçük dedi bugün gittim 17 haftalık olduk bugün öğrendim cinsiyetini
Esrarslan AlininAysesii canım Hakkari de Erkan hoca ne sorsan söylüyor ilgili bi doktor ona kontrole gittiğin de sorarsın gelecek geri
AlininAysesii Esrarslan Erkan bey nereye gitti ki? 😞 Yalnızca Mehmet Emin mi poliklinik yapıyor şimdi?
Esrarslan AlininAysesii Mehmet Emin de bugün tamamen gitti izmire Erkan hoca da askerde şuan Yeni gelen Mehmet cömert var sadece
AlininAysesii Esrarslan Ben memnun değildim zaten gitmesi isabet olmuş Mehmet Emin’in. Erkan bey dönenen kadar tek doktor mu olacak hastanede acaba bilginiz var mı? Yeni gelen doktor nasıl? 🙄
Papatyam34 Bengisy ben hem özele hem devlete gidiyorum özelde 13+1 de söylediler 15+6 da da devlete rutin kontrole gittiğimde sordum cinsiyet belli mi diye ne acelen var 15 hafta da ne cinsiyeti dedi tersledi 🙄
Esrarslan AlininAysesii aynen canım bildiğim kadarıyla öyle Mehmet Yücel’de Yüksekova’dan geldi iyi gibi bi kere muayene oldum bklm haftaya tekrar kontrole de ona giderim sonra kine de erken hoca gelir bence en iyisi Erkan yani Mehmet Emin izmirden geçici geldi orda tanınmış iyi bir doktormuş buraya geçici geldiği için suratı beş karış terslik yapmış
efsanee_ Bengisy ben özel hastaneye gidiyorum hep. 4gün önce özel bi klinige gittim dr %99 kız dedi. Dün tekrar özel hastanede sordum dr direk çok erken daha belli olmaz dedi 🙄 13+4 şuan
AlininAysesii efsanee_ Dikkatli okumadınız sanırım, “özelde bile göremedim” dedim. Evet bulunduğum ilde özel hastane yok, başka bi ile gidiyorum ama aynı zamanda devlet hastanesine de gidiyorum. ☺️
efsanee_ AlininAysesii siz benim yazdıgımı okumadınız sanırım özel hastane yazmadım özel KLİNİK yazdım 🙄 aramızda 1 gün varmış bende özelde ögrenemedim klinikte hemn söylediler.
Feelina Nursemom90 Devlette Bana 16.haftamda kız dedi 24.haftada detaylıdaki usg doktoru da kız dedi 🤗
Hamish Bana özelde 7 aylık olana kadar erkek olacak dendi sonra kıza benziyor dedi doktorum daha sonra devlete gittim kızın olacak dediler 7 ay boyunca erkek bildim bebeğimi 😂🤷♀️