glbyzgkhn amin inşallah🙏🥰😍 daha vakit var söylersiniz ya
Anne1__ evet daha vakit var zaten doktor size kalmis dedi 😂bekleyip gorucez
Anne1__ evet ben özel gün ayarlamak istemiştim ama bebek erken geldi 🌸
Anne1__ 17 Kasım rabbim nasıp ederse
Anne1__ 36+3 te verdi 39+0 da yani perşembe doğuyor🤍
123obd ayy 🥰 aynı gün doğuracağız ne güzel 🙈
MMad ilk dogumunuz mu benim 3. Sezeryanim olcak
Anne1__ aminn
Anne1__ 36 haftada vermişti 38+5 e
Anne1__ Amin inşAllah cümlemiz sağ Salim kucağımıza alalım evlatlarımızı 🤭🌸
123obd evet ilk
Anne1__ bugün aldık 38+5’te 8 Kasım
Anne1__ riskli gebelik 38 e verdi, pazartesi günü sezeryan olacam
Perşembe günü doğum 38+4te. Günü 34 hafta gibi verici doktor