ebruuu- Anne1__ benim bugün 40+1 di ilk doğumum normal olsun diye bugüne kadar bekledik bugün kontrole gittim yarın için sezeryan günü verdi 🙏🏻
xbebegimx Anne1__ 20 ekimde belli olcak insallah eger sezaryene karar verirsem 38in icinde dogum olur dedi
glbyzgkhn Anne1__ şuan 31 haftalik hamileyim Geçen hafta sordum doktora sezeryan olursam kaçıncı günde alirsiniz diye 38+2 veya 38+3 te aliyoruz dedi Şuan makat pozisyonundayiz😊
Anne1__ glbyzgkhn yaa ama hala vaktiniz var doğum anına kadar dönebiliyormuş bence döner merak etmeyin❤️ Zaten genelde 38 de alınıyor sanırım🙏🙏
glbyzgkhn Anne1__ aslında bende sezeryan istiyorum ama doktora daha bu istegimi soylemedim Sağlıkla gelsin herkesin bebisi❣️❤️