gamzecgr pmedic112 öyle ya ilk bı şok oluyor da sonra adapte oluyor insan cinsiyeti öğreneli 4 ay oldu beninsemisim başka bişi düşünemiyorum 🥰 sağlıkla kucağıniza alın inşallah siz de 🙂💐
Arzuc01 pmedic112 devlette bana bakmadılar bir haftaya kadar takip edebiliriz pranotolojiye gitmen lazım dediler bide benim geçmişte anomali bebeğim vardı bi nevi başından savdı yani
edasontr benm 5 haftalıkken 5122 cıktı 6+4 ken 20 bn kusur cıktı bnce ikiz gebelikte daha hzlı artıyor 2 kat bı dogru