pmedic112 beta hcg değerinin yüksek veya düşük olması ile gebeliğinizin ikiz olup olmadığını anlayamazsınız. Böyle bir şey yok, her gebenin beta hcgsi değişkendir. Bugün hastane de denk geldim. Benim beta çok yüksek ikiz gebelik olacak büyük ihtimalle dedi gebe doktora. Doktor da hangi okuldan mezunsun hiç bir dersimizde beta hcg yüksek olunca ikizi oluyor diye bir şey öğretmiyorlar, doktor olduğun okulu söyle de yanlışlıkla gitmeyelim deyip bozdu hastayı. Tabii ki yaptığı doğru bir şey değil doktorun karşısındaki gebe. Ama betanın yüksekliği ile ikiz olması gerektiği hurafesinin yanlış olduğunu anlatmaya çalıştı. Bence betan güzel çıkmış senin. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏☺️☺️