User22 ben bu gebelik sekeri olayını bir türlü çözemedim arkadaş bu hafta ile 2 .ci haftam evde kendim ölcuyorum 86,90 açlık çıkıyor tokluk ölcumu 125,135 arası bugün cihazda bir skntı olduğunu fark ettim sabah 186 tokluk olctum 10 dakika sonra tekrar ölçüm yaptım 130 çıktı aksam yine 166 tokluk bekledim 5 dakika 140 çıktı ikinci ölçüm acaba cihazmı yanlış ölçüyor anlamadım gitti acaba yarın sağlık ocağında tokluk açlık ölcumu mü yaptırsam diye düşündüm zaten dahiliye doktoru 7 günlük olcumden 1 günüm yüksek çıktı diye şeker ilacı başlayacağını söyledi 6 gün hep normal 7.gün 1 öğün fazla oda 150lerde biseydi o sonucu gördü sana ilaç basliycam dedi ben şok oldum aşırı stres yapıyorum bu durumda korkuttu beni çünkü 🫨🫨