Parsmommy bence ramziye yanlış bakılıyor bebeğin hangi tarafta olduğuna bakıp yanılıyorlar genelde ama plasentanın yapıştığı yere bakmak lazım. Burda bebek solda gibi duruyor ama aslında plasenta sağ altta. Yani bence kız 😇ama plasentayı görmeyenler erkek diyor.