Ezel16 Zeynep_2304 Hamd olsun kuzum fazla tedaviye gerek kalmadan gelmiş mucizen 😇😇 Benim 2 kimyalsal birde normal gebeliğim oldu canım 2.5 aylık kaybettim kan pıhtılaşma problemimden.. 6 ay geçti daha gebelik olmayınca doktora gideyim dedim bebek istediğim için ilk ay bakalım nasıl yumurtalar ne durumda dedi yumurtlama oldu çatladı olmadı.. Regli olunca gel tedavi başlayalım dedi .. Bakalım canım belki benimki de olgunlaşmadan çatlıyordu belki ondan olmuyordur.. İnşallah nasip olur hayırlısı ile 🤲🏻🥲
Zeynep_2304 Ezel16 inşallah canım sende bu ay o güzel haberi alırsın Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Ezel16 Zeynep_2304 Aminnn inşallah canım Allah razı olsun 🤲🏻🥹 Çok teşekkür ederim bana umut oldun kuzum 🥰
alyamm_33 Ruhal benimki de gelişmiyor şu son 3 aydır bu ay Fener’e kullandım gonelef yumurta çoğaltıcı kullandım d vitamini folik asit bir sürü şey kullandım yine de gelişmedi sadece bir tane gelişti O da güçsüz dendi yine de çatlatma iğnesi yapıldı siz de aynı durumdasınız ve ben polikistik overim polikistik overe olduğumu bu ay öğrendim sizin neden gelismiyoo
Ezel16 @myangelson tecrübeli anne seni şöyle alayım 🥰🥰 Pko ve çatlatma iğnesi denilince ilk aklıma gelen kişi sensin 🥲🫶🏻
alyamm_33 Zeynep_2304 ben de bu ay ilk defa gonalf iğne yumurtam sadece bir tane gelişti femara ile birlikte O da güçsüz sizin peki kaç tane gelişti bu iğne ile
Ezel16 alyamm_33 Canım bu arada dünkü kontrolümde ilaç tedavi vs görmeden 1 tane sağ 1 tane sol da gördü 10.6 ve 10.3 mm çaplarında ikiside.. Adetimin 8. günü çağırmıştı doktorum tedavi için dün gittim bu şekilde söyledi .. Rahim kalınlığı 7 mm dedi bakalım bugün iğne başladım cumartesi gününe kadar kaç mm olacaklar ..
Zeynep_2304 alyamm_33 benim 5 tane gelişti ama 2 tanesi istenilen boyuta geldi bi sağda bi solda vardı
alyamm_33 Ezel16 İnşallah çok güzel sonuçlar alırsınız en de o yeniden kullandım çatlatma iğnemi de oldum bugün 10 günümü beklemedeyim İnşallah olmayan herkesin bebeği olur
Zeynep_2304 alyamm_33 ben 12.gün direk gidip kan vermiştim evdeki testler yanlış çıkabiliyor onun için iki gün daha bekleyip gidip kan verin kesin sonuç çıkar o zaman
myangelson Ezel16 iğne daha etkili canım haplara göre. Benim arkadaşımda haplar ile başladılar hapta yumurtalarda büyüme olmayınca iğne ismi verdi onunla olmadı şimdi farklı bir iğne ismi verdi onu arıyor arkadaşım onun pcos değil amh düşüklüğü var onun için belki de gonalf değil ama onunki meriofert ismi Türkiye’de bulamıyoruz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu süreçte yapılacak beslenme falan pek bilgim yok canım ben hap kullanmıştım normal yaşantıya devam etmiştim ama sağlıklı beslenmeye özen gosterebilirsin tabiki 💜🌷
Ezel16 myangelson Anladım canım Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹 Bilgilendirme için çok teşekkür ederim o dediğin ilacı ilk kez duydum canım.. Umarım bir şekilde ilacı bulur arkadaşın 😔 İnşallah banada etkili olur canım 🥲🫶🏻
myangelson Ezel16 amin canım inşallah 🤲🏻 biz de ilk defa duyduk çok zor bulunuyor Türkiye’de üretilmiyormus artık öyle diyorlar. Bir arkadaşımız Almanya’ya gitti orada da reçetesiz satilmiyormus galiba almayı deneyecekti bakalım alabilirse alacak arkadaşımız için 🥲
Alottawarmheart Ruhal ben gecen ay klomen kullandım 2 yumurta oldu mikroçip ile aşılama oldum ama tutmadı , şu an femera kullanıyırum pazartesi kontrolüm var duruma göre çarşamba perşembe aşılamayı yaparız dedi doktorum , hepimizin hakkında hayırlısı