Boncukk123 Aslidemir2334 8haftalıgız ara ara şiddetli oluyor en basından beri de vardı kasık agrısı canım
Yesilhome Ağrılar normal benimde olmuştu biz biraz büyüdük 14 haftalığız yeni değil ama rahim büyüdüğü için arada ağrılar ve kramp gibi saplanmalar olabilir demişti doktorum 🥰 hepiniz sağlıkla kucağınıza alın güzel anneler🌸👼
mimar_anne Aslidemir2334 Cnsvm Bende 7+2 yim bugün kalp atışını duyduk çok şükür ama bende ağrı sızı yok 2. Hamileliğim ondan mı acaba oğlumda bu haftalarda adet ağrısı vardı sağlıklı olsunlarda 🙏🏼☺️
Cnsvm mimar_anne Bende geçen Cunartesi duydum kalp atışını. Kesinlikle sağlıklı olsunlarda inşallah. Benimde 2. Bu arada. Her hamilelik kendine özeldir derler ya😊
FaatmaBeyzaa Meli-sa yani kahverengi değil pembemsi bir lekeydi ama sadece bir kere oldu. Teşekkür ederim ☺️