Bhr_27 Eliztovefasulye maşallah bende 12 haftalık 13 e giriş yaoacam çok heycanliyim 1 kızım var erkek bebek istyorum bende çok heycanliyim valla
ebrarmom08 Eliztovefasulye Ya doktor bugün göremedi haftaya cuma cağırdı bende çok merak ediyorum 11 haftalığız 😇
Eliztovefasulye Bsssr ay çok sağolun bir kızım var hayalimi yaşıyorum resmen sağlıklı olsun şükür iki meyveden de nasip etti Allah ❤️
Bsssr Eliztovefasulye benimde bi kızım var bende 10 haftalık hamıleyım bakalım bizede rabbim nasip eder inşallah ❤️
Eliztovefasulye Ya ne kadar doğru bilmiyorum ama bende şu kız bebek yuvarlak kese erkek bebek fasülye şekli kese teorisi tuttu arkadaşımda da tuttu onunda kızı oluyor
Kupra Ayy ne gzel masallah rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.. bende bugun gittim dr ´a ama bisey soylemedi cinsiyet konusunda 😒 benmde kizim var oglum olmasinida isterim tabiikide oncelik saglikli olmasii ☺️
Eliztovefasulye Kupra Ay inşallah Allah hepimize nasip eder önce sağlık tabi ama insanın gönlünden geçiyor
Opheliaxxx Eliztovefasulye benim fasülye şeklinde ve bebeğim erkek inşallah. Benim tuttu yani o teorem
Eliztovefasulye Vildan21- baştaki sayfaya gir resim yükle de sonra şartları kabul et link var aşağıda kopyala bura yapıştır
Eliztovefasulye Vildan21- 6 haftalık görselde ki erkek kesesi gibi inşallah gönlünüzden geçen olur ilk o kese geçerli ben pek anlamıyorum ama bu teori kızımda da oğlumdada tuttu arkadaşım dada tuttu
Eliztovefasulye ebrarmom08 maalesef arkadaşım çok anlamıyorum ama 6 ve 7 haftalık kese şeklinden biraz anlıyorum bu büyük başka bir arkadaş vardı o bilir belki cinsiyet tahmini için gölünden geçen olsun