Begumucer cok agresıf degılım ama eşim yanımda degıl doguda görevde ben annemlerde kalıyorum. annem yegenlerım falan bazen sert
Çıkıstıgımı ve alıngan olduğumy söylüyorlar. Bütün nazımı niyazımı onlar cekıyor valla. Stres faktörü ıkı kat olunca hem hamılelık hem eşten ayrı olmak zor gelıyor. Etrafımdakıler farkediyor bunu😁😁