Begumucer canim o haftalar ilk aylar o kadar normalki.. son ayimdayim suan 36 haftalik olduk. Ilk aylari hatirladikca bu ben miymisim diyorum. Ben depresyona girmistim yani doktor yardimi aldim iste intihara meyilli falan demisti doktor aileme esime. Kuyruk gibi tuvalete gitsem esim pesimden ayrilmiyodu odalarin tum anahtarlarini toplamisti kesici delici her aleti aldi ofise götürdü cok zor zamanlar geçirdim bosanma davasi aciyordum falan yani allah bi daha yasatmasin hormon diyip gecmemek lazimmis hayatimin en kotu evresiydi bu ilk 3 4 ay ama simdi normale döndük sende sakin kalmaya calis zor evet ama gececek o zamanlar