aminehumamoms
Çok korkuyordum aynı senin gibi, ben daha kan verirken ağlayan insanım hala 🥹 şöyle soyluycem amacım korkutmak değil , ama hiç acısız diyemem maalesef. Buna bi tık kendinizi hazırlayın. Evet dayanılmaz derecede değil ama, ilk 24 saat biraz zorluyor. Ben kolay yürüdüm mesela , gazı çıkardım. Ama yataktan kalkıp yatmak zulüm gibiydi. Yani herkes başka bir şeyde zorlanıyor. Ameliyat korkusunu da anlıyorum ama başına gelmeden korkunu atamazsın , o anın gelmesi lazım :) gelince akışta zaten kaçamıyorsun. :) kısa sürüyor. Ne olduğunu anlamadan bitecek ,🥰🌸