Bende hamilelikte bıraktım ilk hamileliğimde kürtaj olmuştum başka sebepten onun için riske atmak istemedim. 14 senede yapamadığımı yapıp bıraktım 😅 ilk zamanlar sürekli sigara üfler gibi pff pff yapıyordum farkında olmadan🤣 çok zorlandım bende yemeyi içmeyi bi kenara bırakıp aşırı sigara aşerdim çok istedi canım ama eşim bu süreçte baya yardımcı oldu sağolsun vicdan yaptırdı içmedim 😂😂 doğum hane de ebeden sigara isticem bebek çıkar çıkmaz diyorum da eşim daha bunun emzirmesi var diye başlıyor.. 🫠 gerçekten her kokudan tiksindim bi ondan tiksinmedim. Direniyorum 33+2 sağlıkla gelsin inşallah bebeğim 🤲🏻🧿 sonra hak ederim herhalde bi keyif sigarasını 🙏🏼🤗