Meryemp Merhaba arkadaşlar gebelikten önce günde bir paket sigara içerdim rahat gebeliğimi öğrendikten sonra tirkyaki olduğum halde ağzıma bile sürmedim bıraktım şuan 29. Haftamdayim ve son 2 haftadır deli gibi sigara istiyor canım hatta kulluk kokluyorum o derece yiyesim geliyor hatta sigarayı yani canım öyle böyle değil hayatımda hiç bir şeyi bu kadar çok canım istememisti o derece günde 2 tane bir sabah kahvaltidan sonra birde akşam yemekten sonra içsem birşey bebeğime birşey ölümü diyede korkuyorum sigara kullanan varmı gebeliginde gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. ( LUTFEN HAYATİNDA HİC SİGARA İCMEMİS NASİL BİR DURUM OLDUGUNU BİLMEYEN İNSANLAR DUYAR KASMAYİN YORUMDA YAPMAYİN MUMKUNSE )
alparslangur Meryemp Yani tabiki iyi yada kötü diyemem ama kendimi bu kadar kısıtlayıp strese sokmaktansa ben canım istediğinde içiyorum. Hergün değil ama mesela birileri yanımda içince çok canım istiyor 1-2 tane içiyorum.
Blueberry0 Meryemp günde 1 kez içebilrsn içmesen daha iyi tabiki. aşermen geçince içmezsin daha belki
AslanKadini Meryemp benim bi öğretmenim vardı sigarayı bırakmıştı kadın her gün patlican kozlemesi yiyordu 😅 bi dene istersen.. Allah yardimcin olsun..
-rzrnmrt47 Meryemp bende hamilelikten önce günde bir paketten fazla içerdim hamile olduğumu öğrendikten sonra elimden geldikçe hep azaltmaya çalıştım ama yaşadığımız hayat olaylar stres düzeyleri ne yazık ki tamamen bırakmama izin vermedi gebeliğimi öğrendiğimden beri içiyorum günde 8 yada 10 tane hiç bi sıkıntımız yok şuan 21 + 2 yiz 😊
Iremkoko 31 haftadayım sigarayı bırakamadım çünkü aşırı bağımlıyım üzülüyorum ama kendimi durdurdukça daha çok içesim geliyo inşallah sağ sağlim doğururum çevremde benim gibi olan bi çok kişi var tek umudum onlar 😵💫🫣🫣🫣
MomsE Iremkoko ne alaka çevrenizdekiler nasıl tek umudunuz oluyor saçma sapan şeyler cidden uzun vadede o çocuğu hasta ettiğinin farkında değilsin herhalde hiç mi okul mokul okumadınız 2023 yılında bu cahillik nedir
Bahar1011 Meryemp doktorum günde 5 taneyi geçmemek şartıyla işin vermişti tansiyonum yükselmesin diye içiyordum valla
Dilarakrkc Bence içmemelisin, bebeğini zehirlemekten ve rahatsız etmekten başka birşey geçmeyecek eline… ilerde pişman olmak istemiyorsanız içmeyin. Doktorunuza danışın size tavsiyeler verebilir. inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeğimizi.
birgaripana_ Meryemp bende senin gibi tiryakiydim bıraktım sonra canım çok çekti halada çekiyor 39+5 olduk bi kere kafamda bitirmedim Bi başlarsan bir iki üç yetmez çünkü çok içiyoduk. Diğer gebeliğimdede bırakmıştım doğurur doğurmaz tam iki katı içmeye başladım ve hiç azaltmadım 🙄 Az kalmiş zaten dayan kokusu bile zararlı şuan bebeğe
Nesli46 Meryemp ben senin yerinde olsaydım hiç 1 tane bile içmezdim hazır bırakmışsın 1 tane içince devamı da geliyor bende 7 haftaligim 10 tane yakın içiyorum günde bırakmak istiyorum sen bırakmışsın başlama bile Bence ama😔
Hazal2332 Ben günde 2 paket içiyordum nerdeyse 4.ayımda bıraktım 6.aya girdim dayanamayıp yine başladım kendimi içememeye zorladıkça depresyona giriyorum resmen bunalıyorum çok zor işimiz
taazeannee Meryemp ay benimde canim oyle deli gibi istemiyor ama bir icesim geliyor ve ben hamileligimin basindann beri icmedim 39haftaya geldim dogurdum olucam canim cekmeye basladi cildirmalik 🤦🏻♀️
Nrmrv Meryemp bu kadar strese girme iç yani canın çok istiyorsa ben de çok zor durumda kaldığım da içiyorum .
Iremkoko MomsE aşkım üni mezunuyum cahil senin anandır cahilliği içtiği sigaraya bağlayan ezik mükemmel anne olda görsün herkes bakalım ne kadar mükemmelsin
Cekilmezbirkiz Meryemp valla bende 2-3 ay hiç içmedim sonra başladım sonra cozuttum şimdi yine bıraktım falan 36-1 haftalık şuan. İnş tekrar başlamam emzirirken en azından. Yargılamak düşmez kimseye ç. Zaten kınadıkça başıma geldi herşey 🤣 çok canın çektiyse 1-2 fırt çek at sonra inş devamı gelmez ama