Veybil benim ilk düşüğüm lekelenme sonrası kanamaya dönüşmesiyle oldu. Daha sonra içim rahat etmediği için genetik test vs de yaptırdım. Kanda pıhtılaşma çıktı gebe kalana kadar coraspirin içtim gebe kalınca göbekten iğne vurulacaktım her gün. Sonra gebe kaldım. 6. Haftada yine lekelenme başladı henüz iğneye başlamamıştım kalp atışıyla başlayacaktık lekelenme olunca 6. Haftada gittim doktora kalp atışını da erken duyduğumuz için iğneye başladık. Tabi öncesinde düşük öyküm de olduğu için hemen progestana başladım fitil olarak bi de kalçadan iğne vuruldum gün aşırı lekelenme durdu şükür ama bol dinlenmeli bi süreç başladı hiç yormuyorum kendimi. 9. Haftadayım şu an. Çok şükür şimdilik bi sıkıntı yok. Lekelenme de bitti. 2 hafta sonra tekrar dr gideceğiz bebeği görmek için