Veybil hayır bir sorun olmadı herşey yolunda ilerledi hep 🤲🏻 kişiden kişiye değişiyo bunlar kürtaj sonrası hemen hamile kalanlarda var 3 5 6 ay sonra kalanlarda zaten 1 sene içerisinde gebelik oluşmaması da normal kabul ediliyo en kısa en hayırlı zamanda size de nasip olsun inşallah 🌸