glsmogrtmn Ebru52- ama sizin haftaniz daha çok erken 5,6 hafta içinde dönme şansı ve ihtimali var daha
nur34_ Ebru52- duzeliyor korkma bizde 35 haftadayken makat gelisli oldu sonra duzeldi bebise bagli cani isterse duzeliyor istemezze duzelmez 😄
Ftsyldrm Ebru52- canım bugün kontrol var demiştim geldik doktordan hala dönmemiş bebek haftaya doktor eliyle döndürmeye çalışıcak o zaman da 37+3 günlük olucam dönerse döner dönmezse sezeryan günü vercekk bana
badem1 Benim de donmemisti 31 haftada ne zaman döner diyordum 33 haftada döndüğünü öğrendim umudunu kaybetme daha vakti var elbet döner 🙋🏻♀️
Ftsyldrm Calbay0409 canım istediğini yap bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle gelir bunu doğum yaptıktan sonra anlarsın ne demek istediğimi
Ftsyldrm Ebru52- evet kullanmıyorum ama arada bir giriyorum canım çok şükür iyi teyzesi 😍 2 aylık olduk