Ebru52- 31/5 haftalığız suan makat gelişli doğum haftasına kadar düzelebilir dedi ama ya düzelmezse ne yapmamı önerirsiniz normal doğum istiyorum bu yüzden egzersiz vs ne yapsam döner
Ftsyldrm Ebru52- ah kuzum aynı durumdayız benimkide öyle ayakları kaşığımın orda test yani şuan 36 haftalığız hala ters doktor bana bir kaç hareket gösterdi ama bebek ne isterse nasıl gelmek istiyorsa öyle gelirmiş anlayacağın yapacağımız bir şey yok dua etmekten başka ne yerleri elle silmediğim mi kaldı dersin amuda kalkmadığım mı dersin neler neler yaptım ben ama yok dönmüyor anam
Meryembusra Ebru52- secde etme pozisyon şeklini alın namaz kılar gibi hemen etkisini gösteriyor bebek dönüyor bana doktorum tavsiye etmişti bir hafta sonra gittiğimde dönmüştü
glsmogrtmn Ebru52- biz bugün 37 yi bitiriyoruz ve hala ters sezaryen günü verecek doktor bugün iki hafta sonraya yani 39un bitimine oldu da dönerse normal denicem ama bu saatten sonra biraz zormuş artık
glsmogrtmn Ftsyldrm benimki de dönmüyor karnım küçük yeri dar boyu uzun o kadar büyük manevra yapamiyor kuzum sadece olduğu yerde minik minik hareketler yapıyor 37 bitti sezaryen çok büyük ihtimalle benim
Ftsyldrm Narcicegim ben denedim hatta YouTube bir uzman doktor şunu söylüyor bebeği biz kendimiz döndüremeyiz diyor bebek nasıl rahat etmek istiyorsa öyle durur anne karnında diyor yani biz bir yerlerimizi de yırtsak olmazmış
Aysnk Bebeğin kanala düzgün girmesi için hareketler var sizin yapmanız gereken onu araştirabilirsiniz
Ebru52- Sürekli kasıklarımda oynuyor hissediyorum ayakları aşşagıda geçen hafta gttım doktora haftaya Bidaha gitcem ama hala ters hissediyorum
Ftsyldrm Ebru52- aynı durumları yaşadım bende 28. Haftamdayken gayet güzeldi kafası aşağıdaydı benim ama ne olmuşsa dönmüş kafası sol kaburgamın orada ve kaburgamı çok ağrıtmıştı 31 haftalıkken sonra 34 haftallıkken kontrole gittik gene tersti hatta yüzünü bile göstermedi sonra 36 oldum hala aynı tabi bu arada ben ne hareketler yaptım neler yaptım ama dönmedi doktor da zaten yeri rahat dedi öyle rahat hissediyor dedi kendi isterse dönermiş
Ftsyldrm Ebru52- ha şunu söyleyim doğum koçu ebem var o bana dediki bebeğinle konuş dedi elini karnına koy konuş dedi benim beneğim döner hadi annecim dön ikimiz içinde en güzeli bu olacak beni üzme annecim dön diye konuşacakmışsın öyle söyledi bana aklında bulunsun dene sende
adatuna Ftsyldrm 37den beri her şeyi yaptım kanala insin diye yürüme, eğil kalk, squat, pilates topu ama inmedi maalesef. O yüzden akışa bırakmak en iyisi