Beraymom yaa çok geçmiş olsun siz baya zor bir süreçten geçmişsiniz , benimki de biri 6 diğeri 7 haftalikti :) ikincisinde hâlâ çok istiyorum çocuğum olsun ama soğudum yoruldum hayata bakış açım değişti ama şimdi yavaş yavaş kendime geliyorum, Rabbim dayanma gücü veriyor daima yanımda ama işte insanoğluyuz :/