Kızlar ben 5ayda iki düşük yaptım genetik test verdim kan pıhtılaşması ve kromozom için test yaptırdılar ikiside normal hiçbir sıkıntı yok denildi ,kadın doğuma yonlendirildim tekrar randevum olmadığı için henüz gidemedim,bu tür bişey yaşayan var mı sorun ne çıktı sonra ne oldu ,beni aydınlatabilir misiniz çok takıyorum ya bu durumu