Betsin Meridaily 38. Günüm normalde 30 günde bir oluyorum 8 gün gecikmem var 🥲 test yapıyorum ama hep negatif çıkıyo hala bi umut bekliyorum belki hamileysem diye doktora da gidesim gelmiyor💔
Zehraalii Edanurzngn23 canım benimki 1 gün geçince kanda 13 çıktı bugün kan verdim bakalım ne çıkacak bir hafta bekledim
Edanurzngn23 Aysetk bir çok test denedim hepsi negatif iki testte çok silik çizgi gördüm tekrar yaptım ama yine negatif çıkıyordu en son kan verdim pozitif çıktı
Edanurzngn23 Zehraalii ya canım sağlık ocağına verdim de bizim buradaki sistem çok saçma ondan sonucu alamadım yarın alacağım
Zehraalii Edanurzngn23 bende anlamdım bizde aile hekimine rica edip öğrendik hala e nabız da yok şükür benim değerim de artmış 13 ten 550 olmuş