Meridaily Kızlar var mı gecikme yaşayan? 2. Güne girdim ben daha test yapmadım yoktur diye. Belirtim ara ara adet olacak hissi, göğüslerde hassasiyet. Ama adet olurum kesin diye bekliyorum.
raabiiiaaaa Meridaily gebelik belirtilerinde de aynı şekil oluyor fakat en azından 4 5 gün daha bekleeyip erken gebelik testi yapmanız lazım yoksa çıkmaz doğru sonuç🌸
Aysetk Meridaily benim de tahmini 9-10uydu zaten ta 6sinda test yaptım kan da verdim suan inanamadığım için hala gitmedim muayeneye haftaya falan giderim bilmiyorum 🤷🏻♀️ kese göründü görünmedi stresine girmek istemiyorum bir iki hafta belki beklerim…
Aysetk Meridaily testte çıkar bu arada canım varsa kendin istediğin sürece yapabilirsin gecikmede hemen çıkıyor
Merve-metin Meridaily çatlamanın bugün 11.günü dün acele edip test yaptım negatif çıktı ama kanda varsa bu günlerde çıkar diye duydum bugün adet olmam lazım ama asla adet belirtisi yok sadece yoğun beyaz akıntım var anlamadım neden testte negatifi görünce artık umudumu kestim bugün son olarak kan vericem tamamen kafamdan atacam adet olurum büyük ihtimalle gibi geliyor 🤦♀️ Hayırlısı olsun inşallah hakkımızda 🙏🏻
Meridaily raabiiiaaaa yumurtlama döneminde ilk defa aşırı ağrım oldu çatlama ağrısı mı yoksa yerleşme ağrısı bilmiyorum yürüyemeyecek durumdaydım apandist sanıp acile gidip bide 😁 o yüzden biraz umutlandım ama ilk defa öyle bir ağrı olduğu için. Ama beklemekte fayda var tabi böyle umutlanıp ertesi gün adet oluyorum genelde 😁
Edanurzngn23 Benim 5. Günüm gecikme ama testlerde çıkmıyor sadece 2 testte silik çizgi vardı sonra tekrar yapıyodum negatif çıkıyodu. Bugün gidip kan testi yaptım pozitif Testte bazen olmuyor demekki
Meridaily Edanurzngn23 tebrik ederiim sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 😍 evet yaa bazen inatla çıkmıyor testte
Demsi_83737 Edanurzngn23 benim de bat bugün ama adet olmadım. Test yaptım negatif. Ama adet olacak gibi de değilim. Allak bullak oldum resmen
Meridaily Aysetk ben de negatif çıkar diye yapmıyorum ağrılarım da var bugün de bekleyeceğım adet oluyorum diye uyandım 😁
Aysetk Edanurzngn23 kaset test erken test farkı mı acaba test mi bozuktu ki, baya yüksek sonuç verme oranları 🙂
Edanurzngn23 Aysetk bir çok test denedim hepsi negatif iki testte çok silik çizgi gördüm tekrar yaptım ama yine negatif çıkıyordu en son kan verdim pozitif çıktı
Badgirl_ Meridaily benimde şuan 2 gün adet olmadım öncesinde test yaptm çıkmadı o yüzden adeti bekliyorum
Berfin1203 Badgirl_ benimde öyle oldu 2 geciktim test yaptım negatif bu sabah oldum umarım sen olmazsın gebeliktir
Badgirl_ Berfin1203 bende adetten 3 4 gün önce yaptm negatif cıktı aslında hic umidim yok bu ay sadce bian önce adet olup gelecek ayı takip etmek istiyorum