Aysee1123 Hanifeay Yoookkk 2 hafta önce gittim en son bu cumartesi gideceğim. Bidaha gelmez diye düşünüyordum yaa yılbaşına kadar 😒
Esrasahin95 Hanifeay daha dün gittim medstar topçular hastanesine muayene ücreti 1089 tl olmuş doğum ücreti de 18.350 tl olmuş
Hndgn Hanifeay bende Urfa’da 400 le başladım bugün 1000 verdim o da takipliyim diye 1500 olmuş normalde
Hanifeay Aysee1123 bende öyle düşünüyordum yılbaşına kadar gelmez diye bugün gittim aylık kontrolüm vardı duyar duymaz şok geçirdim zaten başladığımdan beri ikinci zam doğumumda aralıkta
Hanifeay Aysee1123 bu hastane kafasına göre zam yapıyor o zaman Koray duman orada olmayacak varya hayatta gitmezdim zaten
Aysee1123 Hanifeay Diğer hastanelerde yapmıştır heralde diye düşünüyorum öncekinde de hepsine gelmişti çünkü. Aynen öyle neyse yapacak birşey yok 🤷♀️
Sitaree1 Esrasahin95 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ nst zamanımız başlayacaktı bizim de yakında o ne kadar oldu acaba
A-y-s-e 4.cü zam yapılmış her gittiğimde bi zamla karşılaşıyorum 300 le baslayip 700 le bitti neyse ki az kaldı artık son 3 haftam Allah herkesin yardımcısı olsun
NewbieMommy Esrasahin95 Aaa ne güzeel☺️ Kaç haftalıksınız? Ben 20+3oldum en son kontrole 2ekimde gittim doktora şeker yüklemesini sormayı unuttum siz yaptırdınız mı istedimi acaba 23.haftada gideceğim kontrole o zamana geç kalırım diye korkuyorum
Esrasahin95 NewbieMommy 36+5 olduk biz doğum yakın artık evet şeker yüklemesi yaptırdı Mustafa bey ama yine de tercihi size bırakıyor ben öneriyorum ama yaptırmak size kalmış diyor ben 24.haftada yaptırmıştım şeker yüklemesini
NewbieMommy Esrasahin95 Ay maşallah sağ salim kucağınıza alın inşallah🙏🏻 iyi bari geç kalmış olmayacağım ondan korkuyordum biraz. Kendisine güvenim tam olduğu için ne uygun görüyorsa yaptırıyorum😊 Peki şeker yüklemesini nerde yaptırdınız