deniz2812 26 haftalık decavit yerıne imom omega kullanıyorum baslarda onu kulanıyordum ama cok buyuk gelıyordu yutarken kusuyordum doktorlar konustum yerine kullanım mı dıye dene dedı cok da memnunum özelde olan doktorum için balık yagı var genelde bende onu öneririm onu kullan son aya kadar dedı bende 14.haftada felan basladım sanırım aksam ıcıyorum onu da balık tuketen bırı de degılım kokusu var ama dolaba koyuyorum ben decavitten iyidir 😂