29 oldum hala kullanıyorum hatta geçen bitmişti yazdırmaya gittim sağlık ocağına zaten doğuma kadar kullanacaksın 2 kutu yazıyorum dedi bulantı değilde mide yanması yapıyor bende de bide hap büyük ya sanki boğazımda tıkalı kalıyor gibi oluyor çok rahatsız ediyor bende artık 2 ye bölüp yutuyorum