Ezgisnl Yasemindemirtas kararsızım canım araştırma yapıyorum devlette ilgilenmiyor falan diye duydum tedirgin oldum bende ne yapıcam bilemiyorum tam şimdilik nurcihan hanıma devam
Ezgisnl Kızlar 6 haftada kalp atışı duyulur mu 7. Haftada çağırdı ama şehir dışına çıkıcam gitsem bu hafta diye düşündüm
Serapkilic Deletedmom434 tesekkur ederim demekki araştırmanın prensibi bu peki ayrıntılı ultrasonu kaçıncı haftada cektirmistiniz
Deletedmom434 Serapkilic ben barbaros kliniğinde kendi isteğimle 19. Haftada çektirdim araştırmada da 23. Haftama gün verilmişti(araştırmada çok kısa bakıldığını bildiğim için,kliniğe gittim ve klinikte 40 dakikaya dek baktı turan bey telefonuma video olarakta çektirdi eşime..)
Deletedmom434 Serapkilic ben teşekkür ederim sizde bir avazda vaktinde saatinde miniğinizi kucağınıza alırsınız inşallah☺️
Baharbhar Anadolu hastanesi Cengiz beye gidiyorum, şimdilik herhangi bir problem yaşamadım gayet ilgili. Devlet hastanesinde şule hanıma da 1 kere gözüktüm. Onun içinde iyi diyorlar ama ben tercihimi Cengiz beyden kullandım
Armgn Baharbhar 😊 38+3 ben Doğum bekliyorum artık Allah yardımcın olsun canım herşey çok güzel ilerlesin sağlıkla al kucağına Doğumu kesin Anadolu’da mı yapacaksın
Baharbhar Armgn Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al inş darısı bizim başımıza ☺️ Evet şimdilik öyle düşünüyorum , sen Anadolu da mı yapacaksın ? Özel sağlık sigortası yaptırıcam Doğum için planım o yönde. Doğumdan sonra da yorumlarını bekliyorum ?
Armgn Baharbhar özel sağlık sigortası hamile kalmadan 6 ay önce yaptırılınca işe yarıyor diye biliyorum canım evet muhtemelen Anadolu’da olacak Doğum canım çömüye mi gitsem sancılarım başlayınca diyorum ama orada hiç muayene olmadım bi akrabamız asistan orada sancın başlayınca gel dedi ama bilmiyorum
mockingbird @Deletedmom434 kusura bakmayın rahatsız ediyorum. Hatırladığım kadarıyla siz çomüye gitmiştiniz hamileliğiniz boyunca. 2 hafta sonra ikili test yaptırıcam. Onun için ayrı bir randevu mu almak lazım yoksa direk kadın doğuma mı almam lazım?
Deletedmom434 mockingbird kadın doğuma alabilirsin onlar yönlendiriyor riskli gebe bölümü yapıyor ikili testi
Cansu34 Ezgisnl Merhaba Çevrimiçi olduğunuza sevindim Gebeliğim kesin değil benim Beta 20 çıktı Haftaya olmazsan tekrar gel dediler Sizin ilk günler nasıl çıkmıştı ?
Ezgisnl Cansu34 benim ilk kan testinde daha fazla çıkmıştı diye hatırlıyorum ama 1 hafta beklemeyin derim 2-3 gün sonra tekrarlanın kan testini