Ezgisnl Yasemindemirtas ben geçen hafta ilk defa gittim canım iyi gibiydi böyle devam ederim gibi bende perşembe gidicem inşallah kalp atışını duymaya sen kaçıncı haftadasın
Yasemindemirtas Ezgisnl rabbim sağ sağlim kucagına almayı nasip etsin canım. yarın tam 36 olcam bende canım. 🤗 yakınladım artık ben baya😍
Cansu34 Ezgisnl Merhaba Çevrimiçi olduğunuza sevindim Gebeliğim kesin değil benim Beta 20 çıktı Haftaya olmazsan tekrar gel dediler Sizin ilk günler nasıl çıkmıştı ?
Ezgisnl Yasemindemirtas amin canım seninde allah sağsağlim kucağına almayı nasip etsin devlette mi yapmayı düşünüyorsun doğumu
Yasemindemirtas Ezgisnl amiin canım. 😍evet canım. Bi aksilik olmazsa devlet düşünüyorum. Yapan arkadaslarım cok memnun. Sen ?
Ezgisnl Yasemindemirtas kararsızım canım araştırma yapıyorum devlette ilgilenmiyor falan diye duydum tedirgin oldum bende ne yapıcam bilemiyorum tam şimdilik nurcihan hanıma devam
Melinoee Deletedmom434 Canım merhaba, servet bey nasıldır? Çok duydum adını ama benimki normal bir gebelik. Gitsem benimle ilgilenir değil mi? Ulaş beye gitmeye çekiniyorum ne zaman gitsem sen niye geldin diyor bana 😒 17. Haftamda gittim en son 25 e kadar gelme dedi bana 😒 Fatma hanım poliklinik yapıyor mu bide?
Deletedmom434 Melinoee Servet bey alır fakat o da kontrollere aynı uzunlukta çağırıyor ve sürekli kongrelere gidiyor. Çok memnun kaldım servet beyden
Serapkilic Merhaba bende araştırmaya gidiyorum kontrollere gebe polikliniğine Ulaş bey dediginiz hangi doktor acaba benide ayrıntılı ultrasonu cektirince çağırdılar daha bir bucuk ay var çok kafam karışık yani kontrol aralıkları neden bu kadar uzun anlayamadim
mockingbird Merhaba. Bende 8+4 haftalığım. Devlette Serkan beye gidiyorum. Serkan beyden gayet memnunum Düşük riskim var. Bu yüzden bazen önceden randevu almadan 1 kerr Hasan Çetine gittim hiç memnun kalmadım. Geçen hafta yine kanamam arttığı için yine randevusuz Enzar beye gittim. Oda gayet ilgiliydi. Ama böyle giderse bende araştırmaya geçmeyi düşünüyorum.
yesim9401 Merhabalar bende devlette Hasan çetine gidiyorum 33 olduk çok memnunum tabi içeriye eşleri almadığı için 2 3 ayda bir Anadoluya gittik cengiz beye eşim bebeği görmek istedi diye. Devlet hastanesinde gebe eğitimleri var ebelerde çok tatlı ve olumlu doğumumu da orda yapmayı istiyorum dogumhaneyi filan gezdirdiler eğitimlerde ve birazda olsa korkulu ön yargılarım silindi
Melinoee Deletedmom434 2 saat önce onur bey ile görüştüm, servet bey bakmıyormuş artık öyle dedi 😕 ulaş beye gitmek istemiyorum, Fatma hanımdan nasıl randevu alabilirim bir fikrin var mı 😌 olmadı Bülent bey ile görüşeceğim...
Melis_tugba Deletedmom434 merhaba kuzum 😔 bugun doktora gıttım bebegımın 1 hafta geriden geldiğini öğrendım karın cevresı olarak cok üzüldüm sen hemsıreydın sana sorayım dedim doktor 1 hafta normal dedi 🙄 ama cok üzüldüm benim kan b12 d vitamınım cok cok düşüktü bide hic beslenemedim dogru düzgün yemiyodum yemek ilaçlarıda bıraktım ondan kaynaklanmıs olabilirmi sorun varmıdır doktor yok dedi 🥺
Serapkilic Deletedmom434 tesekkur ederim demekki araştırmanın prensibi bu peki ayrıntılı ultrasonu kaçıncı haftada cektirmistiniz
Deletedmom434 Melis_tugba hayır tabikide çok normal bu sonradan haftasını yine yakalar,3 hafta gerilikten sonrası sıkıntı olabiliyor☺️
Deletedmom434 Melinoee fatma hanım hakkında hiç bir bilgim yok canım ama dediğim gibi araştırmada ki özel doktora da gitsen aynı muayene tarihleri ben özel bölümüne gitmeme rağmen 15. Haftamdan 23. Haftama dek gelme detaylıda gel denildi
Melinoee Deletedmom434 Anladım Canım çok sağol. Bülent beyi tanıyorum. Geçen sene dış gebelik geçirdiğim dönemde tedavisini o yapmıştı. Olmadı ona gideceğim tekrar. Doktor bulmak çok zor... kafayı yemek üzereyim. Özele gitmek istemiyorum (Anadolu hast). Devlette kim nöbetçi ise o giriyormuş doğuma diye duydum. Uykularım kaçmaya başladı 😭
Melis_tugba Deletedmom434 ❤️❤️❤️ Ya cok tesekkur ederim cok üzüldüm bide kilosu 1.900 cok az geldi bugun yakınımdaki özele gidim dedim doktor sıkıntım vardı bana nts ye girceksin renkli doppler olucaksın radyolojiye gidiceksin testler istedi aglayarak coktım hastaneden ilk gittim doktoruma gittim bise demedim doktor rahatlattı cok sükür 🥰💞 cok tesekkur ederim kuzum benim cok mutlu oldum suan ya
Deletedmom434 Melinoee benim doğumumu profesör yönetti ziyaret etti doğumhanede beni doğumu asistanlar yaptırdı ama hiç bu kadar profesyonel olacaklarını düşünmedim yada bünyem gereği birşey olmadı doğum yaptım çataldan indim yürüyerek gidicektim zorla tekerlekli sandalyeye bindirdiler😂 özelden bende memnun kalmadım
Melinoee Deletedmom434 Bakalım ben ne yapacağım Allah büyüktür 🙏🏻 Teşekkür ederim yardımın için sağol ❤️ Bebişinle sana sağlık mutluluk ve huzur diliyorum 🙏🏻🙏🏻