happykis12 Ben 54le hamile kaldım şuan 36+0 82 kiloyum. Nasıl bu kadar aldım hiç anlamadım görüntüm gayet fit çünkü. Boyum da 1.70 ama kendime 10-12 falan almışımdır bebekler 6 kilo, plasentaları, rahim, suları vs bir de ödemim var ayaklarda. Ben öğürdüpüm az yediğim aylarda bile çok düzenli beslenmeye çalıştığım için düzenli olarak haftada 1-1,5 kilo aldım hep. En sağlıklısı bu şekilde diyetisyen arkadaşım da böyle önermişti. Aşırı karbonhidrat da tüketmedim. Hatta sadece sağlıklı beslendim ara öğünlerim sıktı ve düzenli yedim. Evde poğaça kek aşka pişmedi boğazımdan da geçmedi mesela. Eti löp löp yedim ama resmen yamyam gibi. Öğüre öğüre de olsa Prilam gece 2 sabah 1 doz bana çok iyi gelmişti hatta 28 hatta içtim diyebilirim. İçmezsem öğürdüm iştahım kapandı hep. Çok da iştahlı değildim açıkçası ama yoğurttur, salatadır, muzlu sütlü atom içecek vs sürekli düzenli kilo aldım ben. İyi ki kilolu başlamamışım hamileliğe. Bebekler hep 1,5 hafta öndeydi kiloları. Kilo vererek bebeğin aldığı kilo bence sağlıklı olmaz.