happykis12 18+6 haftalık ikizlere hamileyim 81 le hamile kaldım şuanda 79.4 kiloyum normal mi😕 bebeklerin haftalarına göre kilosu güzel ama doktorum artık kilo almam gerektiğini söyledi
Hsrt80 happykis12 tek yumurta ikizlerine hamileyim 78 le hamile kaldım 68 lerdeyim yiyemiyorum bir baş geliş biri maket gelisli iki lokma yiyiyor miydem ağzımda sanki bebeklerim gayet kg iyiler 30.4 olduk şükür simdik hiç yiyemiyorum
Ebosamo happykis12 merabalar bende 19 haftalık hamileyim 61 le hamile kaldım şuan 70 kiloyum. Bebişlerde iyi çok şükür. Ama bende kilo almaya meyilliyim doktorum diyet yap diyor 😐🫤
happykis12 Ebosamo herkesin durumu farklı işte ☺️ Ya bence iyi yine senin ama ben hiç kilo almadım resmen
Hsrt80 happykis12 öyle ben zaten hamileliklerimde veriyorum bunlar ikiz olunca bayada zorluyirlar beni baskı çok onlar sağlıklı olsunlarda ben almiyim kg 😄
Ebosamo happykis12 almaman gayet iyi bebişler sağlıklı olsunlarda 🙏🏻 2 hafta sonra detaylı ultrasona gireceğiz bakalım
happykis12 Ebosamo ay evet onlar iyi olsunda 🙏🏻 Bizde detaylıya giricez bakalım cinsiyetleri ne canım bebişlerin
Ebosamo happykis12 İstanbul bende ☺️Sağlıkla kucagımıza alırız inşallah gerçekten zorlu süreç. İnşallah erken gelmezler 37 görürsem şükredicem🤲🏻🙏🏻
happykis12 Ebosamo ya inşallah zamanında gelirler sağlıkla🙏🏻 Evet çok zor Allah herkesin yardımcısı olsun hareketlerini hissetmeye başladın mı canım ben daha hissetmiyorum ya elimi karnıma koyunca sanki bi kıpırdamalar oluyor ama net değil😄
Ebosamo happykis12 evet bende senin gibi hissediyorum kıpırdama oluyor ama tam net degil bu haftadan sonra tam belli olur☺️ bide büyüdükleri için karnımda agrı oluyor sizlerde oluyormu
happykis12 Ebosamo evet ya arada sancı giriyor birden korkuyorum ama çok uzun sürmüyor oda bu hafta olmaya başladı mesela dün çarşıya çıktım 15 dk arası var evime eve yaklaşınca ağrı girdi karnıma eve geldim uzandım hemen geçti sonra