MasalAlparslanMom Esr36 ben şuan o haftalarda değilim ama ilk hamileliğimde eminim 32 haftada gitmiştim 1.900 demişti kilosuna ama bu fazla Yatmaya yakın yemek yeme meyveden bile olsa şeker alımını azalt demişti 😇
aysenuurr11 busraoz0811 benimde 31 haftalikken 1550di kilosu, doktor minyon olcak zayif biraz kilosu genetik dedi. Size bir sey dedi mi acaba?
23082021_ Betbet3434 bende gebelik şekeride çıktı bu sebepten de olabilir diye düşünüyorum ama sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 🌺
kayra21 32+4 de 2 kiloydu 34+4 de 2500 36+3 olduk haftaya gidicem sezaryen hazırlık işlemleri yapılacak
badem1 Benimde 33 haftada 1800 Gr di doktorum minyon olacak demişti ama bence böyle şeyleri sorup okuyup canınızı sıkmayın sağlıklı olsun da bebeklerimiz kilosu önemli degil öyle düşünüyorum 🫣