Bebisannneessi eger ozelse bilerek hemen sezeryan yapıyorlar açılma zaten sanci veya su gelince oluyor savcıdan sonra açılma olmasa seseryana alınır veya bebek ters ise başka bir sıkıntı var ise ama ozeller hemen sezeryana aliyorlar o yüzden ben devlete gidiyorum çok da memnunum ilk doğumum da özel de oldu tek kişilik odalarda kaldım mersin sehir hastanesinde çok iyiydi inşallah 2.de öyle olur