MMad Papatyanne33 36+4 teyim 37+ da sezaryen olacağım bebiş durmuyor snacılarım çıktı haftasından da ileride iyi durumda dedi bugün yarın ikişet ciğer geliştirici vurulup yarın sezaryen tarihini alacağız bakalım
momness Kubraataln benim de çatı muayenem oldu 5 gün önce 2 cm yakın açıklık var dedi ama ne sancı ne nişan ne birşey yok ortadaa
Bebisannneessi Papatyanne33 37+6 yım dün kontrolüm vardı, hiç açılmam yok sancım yok doktor biraz daha bekleyelim dedi haftaya doğuma karar vericez inşallah
Avril Papatyanne33 37+2 20 ekime sezaryan günü aldık 8 gün daha dursun sancı vs olmasın diye dua ederek bekliyoruz 😀
AsyaCngz55 Papatyanne33 37+5 ten selamlarrrrr hazırlıklarım tamam keyfimizin yerinde biraz yorgunluk hissi var üstümde başka sorun yok çok şükür cumartesi kontrolüm var doğum şekli çatı muayenesi gibi son noktayı kararlaştıracağız heyecanla bekliyorum
Papatyanne33 AsyaCngz55 bende en son geçen hafta gittim doktorum 10 gün sonra gel dedi pazartesi falan tekrar gitmeyi düşünüyorum.