A-engin10 aynen öyle canım dedıgın gibi zaman gectıkce gebelikler çok farklı oluyor kanama lekelenme kayıplar pıhtılaşma çok arttı eski zamanlarda bunlar yoktu çünkü hersey organıktı suan içtiğimiz su yedıgımız ekmekte bile ne kadar kimyasal zararlı maddeler var ben gebelıgımı öğrendiğimden beri paketli gıdalardan cips kola soda midye salam sucuk sosıs noodle nugget ve aklıma gelmeyen bir çok şeyden uzak duruyorum birseyi yerken 40 sefer düşünüyorum mesela acılı şalgam geçen içtim ama çok endişe ettim çünkü acı yasak halbuki ne kadar basit degılmı ama biz gebe olduğumuz için herseyi 40 sefer düşünmek zorundayız bebegımız için ❤️👼 kanama lekelenmeden korkma kaybedecekmiş gibi düşünme tedbirini al doktora git ilacını iğneni yaptır yat dinlen gerisi rabbimin elinde zaten benimde başıma geldi seni çok iyi anlıyorum ama ağlayarak kendini ve bebegını üzme olurmu belinin altına yastık al bacağını yukarı dik kalçan yukarıda kalsın biraz öyle daha iyi olur rabbim evladını sana ve eşine bağışlasın acısını göstermesin inşallah 🤲🏻❤️🥰