A-engin10 merhaba ben de 11 Eylül transfer oldum 5. Hafta da regl gibi kanadım 2 gün sonra kalp atışı gördük, bugün de 6+4 te kalp atışı duyduk ama kanama alanı hala var proluton depot ve progestan kullanıyorum yatarak istirahat verdi doktor yemek bıle yapma dedı sizde çok dikkat edın ama ıcınızı de ferah tutun