mombarbie_ yasminnnnnnn 14.gun sabah ilk idrarla tekrar deneyin çok yeniyse bile aşırı silik gorunuyor pozitifmi negatifmi anlayamıyor insan benim öyleydi
Elifff1999 Benim adetime bir hafta varken silik çizgi çıkmıştı ama herkesin farklı tabii bence adetin gecikince yap
yasminnnnnnn Elifff1999 yumurtlama etkendir muhtemelen benim kızımda beş gün varken kasette net çıkmıştı beta 350 di