AysunnKucuk 2 gün lekelenme şeklinde oldu sabah test yaptım sonra karnıma kramp.girdi kanamam oldu testinde son durumu bu
Elifff1999 Postmodernmom ben kimyasal yaşadım ve hiç çizgi çıkmadı ama şuanki normal gebeliğimde bende böyle bir silik çizgiyle öğrendim