sedseda Eternal_8 ben de yaşamıştım çok şükür bir sorun olmadı şu an 23. Haftadayim hapsuruk gelince oturup iki büklüm olursanız agriniz olmaz ben çözümü öyle bulmuştum 🙂
Ayseanneeee Eternal_8 karnını tutarak hapşır ne olur ne olmaz o acıyı iyi biliyorum ama korkma bı şey olmaz.