Kızlar 12. Haftamdayım bugün ayaktayken hapşırdım ve karnımın alt sağ kısmında kasıkta mı emin değilim bıçak gibi bir ağrı girdi hapşırınca. Sonrasında da sızısı devam ediyor. Bebeği bir zararı olmuş mudur çok endişeliyim yaşayan var mı ya da bugün randevusu olup doktoruna sorabilecek olan? Doktora gitmeli miyim normal mi bu