2kedi1beybi Benimde Cumartesi kontrolm var ama dokdora gdince baey ckmiyo ama eve gelince başlıyo sancılar. Sanki yalan syleyip abartiyomuşum gibi ama geceleri bile sancilar uyandiriyo 😭 Allah yardimcimiz olsun az kaldı aslında o kadar dayandk keske vakitlerini bekleseler