Dün bebeğin eşyalarını ütüleyip hastane çantası hazırlayalım diye kıyafetlere giriştik annemlerle. Ben oturduğum yerden iş yaptım ama yoruldum yine de. Ütüleri falan annemle ablam yaptı. Sonra akıntım kıvamlı ve sık gelmeye başladı yoruldum herhalde ondan diye düşündüm. Bi yarım saat kırk dakika önce de beni uyandıran Bi sancı girdi 1-2 dakika falan sürdü geçti sonra lavaboya gittim geri geldim derken tekrar girdi 30sn 1 dk falan sürdü o da sonra geçti. Tekrar gelmedi. Sizce doktora gitmeme gerek var mıdır? Yalancı sancı diye düşündüm devam etmeyince. Bir de alttan muayene falan ederlerse doğumu tetikliyor diyorlar görüyorum burada. Bebeğin hareketleri akşamdan itibaren çok fazlaydı durmadı uyuyana kadar belkide. Tam 33. Haftadayım. Pazartesi dahil 3 haftada 3 defa nst çekildi sancım çıkmıyor, suyum biraz az olduğundan bebek takibi için istiyor. Cumartesi tekrar çağırdı doktorum. Beklemeli miyim? Gitmem gerekir mi?