Merhabalar 2. Gebeliğim olmasına rağmen bugün ultrasonla ölçüm yapılırken doktor bak sancı girdi dedi yok dedim hissetmiyorum ilkinde de hissetmiyordum dedim nstde çıkmıyor elle muayeneyle karnıma dokunduklarında var ama hep belim ağrıyor bazen kasıklarım da ağrıyor kafası aşağıda olduğu için baskı yapıyor, siz nasıl anlıyorsunuz sancıyı? Yada ben nasıl anlıcam 🥺