alparslangur Veybil Valla onu inan bende bilmiyorum😂😂 benim adetim normalde de çok düzensizdi. 2 ay falan olmadım test yaptım direk kıpkırmızı çıktı,kan verdim beta 1311di😂
Veybil M-Y2020 masallah bişey sorucam acaba ilk öğrendiniz de değerler nasıl bu kadar yüksek çıkıyor hep merak ediyorum genelde 100 200 anca çıkıyor benim hep
M-Y2020 Veybil ikinci gebelikte doktorumun bana dedigi erken döllenme yani yumurtlama hemen adetin akabinde olmuş onda büyük ihtimalle
Veybil mervisk sağlık ocağında veriyorum ben hep kanı 2 gün sonra mutlaka tekrardan mı vermek gerekiyor