Veybil benim biraz karısık canım ya adet günümden 10 gün önce kahverengi, pembe leke seklinde 4-5 gün süren akıntım oldu adet mi değil mi anlamadım hamilelikte aklıma gelmedi cunku 1.5 senedir hamile kalamıyodum hep negatif görmekten moralim bozulmustu. Ben yine rutin adetimi bekliyodum bi gün arkadasım dedi bi test yap belki pozitif cikar diye öyle öğrendim. Gecikmelerin günün saydıklarım hep negatif cikarken beklemedigim anda cift cizgiyi gördüm :)