Deletedmom_116 Minikperi her anne çocuğunun bir kısımda doktoru olmalı ve post sahibide aynen öyle olmuş burda sizi geren ne siz olamadınız yoksa o mu
Fattuma e_blue_sky_a iste ilk kez detayli bir sekilde kan verildi ve kontrol edilecek,, inşaallah birkac gune sonuclar çıkar,doktora da dedim siz normal derseniz pesine dusmeyecegim,,sadece içim rahatlasin yeter artık