Kızlar 11 aylik bir bebegim var,,son 5 ayda 300 gr almış,,ben yaşadığım yerde defalarca doktora götürdüm,hepsi normal dedi,,aile hekimimizde normal dedi,ama normal degildi bence,,gunde 2 3 muz yese dahi kesinlikle birgün bile kabız olmuslugu yok,, hatta bu kadar muz yemesine rağmen günde 7 8 kez bezini kirletiyor,,haliyle uykularim kacti ve unide bir cocuk uzmanina götürdüm,,kilosu da boyuda düşük geldi,,gunde bu kadar altini kirletmesi de normal değil dedi doktorumuz,,oncelikle test yaptı,,yumurta,ceviz ve fındığa alerjimiz çıktı,,sikayetler azalmayinca yine götürdük ve bu defa gluten hassasiyeti,çölyak ve büyüme hormonu icin kan alindi birkaç gün sonra sonuclari cikacak,, başına gelen veya tanıdığı böyle olan var mi,,sonuclarda çölyak çıkar diye endiseliyim 🥺