Vandb Okadar haklısın ki katilmişim gibi muamele görüyorum aklımız var düşünemiyoruz öyle bir duruma geldik. Kalbinde delik olanlar yaşıyor diyorlar bana benim kızımın kalbinde sadece delik yok ki 😓1 haftadır dinmeyen göz yaşımı ben kime nasıl anlatayım . Aynı evin içinde eşimle göz göze gelemiyoruz . Aldığım kıyafetleri bile göz yaşlarımla yıkadım , odasını seçmiştik şimdiden.. yılların hayaliydi herşeye özendik ama böyle birşeyi yaşayacağımızı nerden bilebilirdik …😭😞