Bydnr ilkinde kendi sancım ve güzel bir açılma ile gitmeme rağmen suni sancı verdiler 3 saat aldım kendi sancınla birlikte verildigi için aklımı kaybedecektim. İkincide sancım ve açılmam ilerlemedi suni sancı verdiler dozu yavaş yavaş artırıyolar . Valla kolaydı diyemem tabiki zor . Suni sancının kötü yanı sürekli nst de kalıyosun sık sık yani suni sancı bebeğe zarar veriyormu kalp atışları açısından sıkıntı varmı diye takip altında oluyosun ve nst de yatarken sancı cekilmesi zor oluyo yürüyerek daha iyi tolere ediliyor o sancilar . Umarım suni sancıyla açılman hızlı ilerler benim 5 saat sürdü. Kimsenin seni etkilemesine izin verme benim ki zor olur seninki göz açıp kapayana kadar oluverir .