Merimii Ay iyice stres oldum kızlar aslında ikinci doğumum ama ilkinin nasıl olduğunu bile anlamadım bu sefer planlı sezeryan olduğu için tedirginim nedense.Yarın sabah 8 de yatışım yapılacak lütfen bana ve bebeğime dualarınızı esirgemeyin 🫶🏻🙏🏼♥️
Sehrazatt Merimii Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah 🌸 kaç haftalıksınız bende cuma günü sezeryana gireceğim ilk gebeliğim korku heyecan stres çok fena lütfen sizde bana dua edin 🩷
Derinnmom Merimii korkma içini ferah tut, korku yerine bebeğine kavuşacağında yaşayacağın mutluluk ve vücudundaki rahatlamayı düşün 😍😍 Rabbim yardımcın olsun en ağrısız şekilde atlarsın bu dönemi inşallah 🙏🏻🌸
Merimii Sehrazatt ay bende de aynı durum valla korku heyecan mutluluk tedirginlik midem ağrıyor nasıl yatıcam bilmiyorum bu gece 🤷🏻♀️tam 38 haftalık olucam yarın 🫶🏻Allahım inşallah bize sağlıklı güzel kolay doğumlar nasip eder canım ♥️♥️
Merimii Gamzeeeeeeeee evet aynııı yarın 8 de yatış 10 da doğum olucak aşırı gerginim siz nasılsınız kaçıncı doğum olucak inşallah sağlıklı güzel doğumlar geçiririz🫶🏻♥️
Gamzeeeeeeeee Merimii 2.doğumum onda suyum azalmıştı apar topar alındım stres yapmaya zamanım olmadı bunda baya gerginim
Gamzeeeeeeeee Merimii inşalalh rahat bir doğum olur ikimiz içinde bebişlerimizi de kucaklarımıza alabiliriz küveze girmeden ben nedense ondan da korkuyorum
Merimii Gamzeeeeeeeee benimde aynı stres yapmaya zamanım olmadı muayene de açıklık olduğu için normal denedik 12 saat sancı sonrası kafam gitmişti zaten
Merimii Gamzeeeeeeeee korkma bişey olmaz Allah’ın izniyle ilk kızımı 38+5 te doğurdum bu sefer tam 38 olucak gelişimini tamamlamış oluyorlar zaten🙏🏼🩷