Aysesultan97 tahmini doğum 15 Kasım gibi gözüküyor şimdilik . Kızıma yenidoğan takımları aldım havlusu vs bez ve ıslak mendil kaldı onun harici eksiğim yok diyebilirim ☺️ benimle olmaya alıştı 2 gün kayınvalidemde kalacak eşim destek olacak getirir ama biraz anne kucağı sevdiği için azıcıkta olsa zorlayacak . Ama abiliği şimdiden aşılıyoruz anlatıyorum neler yaşayacağımızı hazırlıklı olması için haftaya yıkama ütüleme hastane çantası hazırlama yaparım sonra tamam her şey